FORUM HANIMEFENDİLER

FORUM HANIMEFENDİLER

FORUM HANIMEFENDİLERHoş geldin, Misafir.
Son Ziyaretiniz:
Mesaj Sayınız: 0

 
AnasayfaKapıKayıt OlGiriş yapupload

Paylaş | 
 

 Ot Diyeti Listesi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Adminiçe
YÖNEETİCİ
YÖNEETİCİ
avatar

Mesaj Sayısı : 1947
Kayıt tarihi : 29/12/09
Yaş : 30
Nerden : konya

MesajKonu: Ot Diyeti Listesi   C.tesi Ocak 02, 2010 2:52 pm

OT DİYETİ


Hedef: Bir haftada 3-4 kilo
Günlük Kalori: 600 Kcal

Sıkmadan kilo verdiren bu diyetle ortalama 3 kilo verebilirsiniz. 3 gün boyunca önerilenler dışında hiç bir şey yemeyin. Su, tuz, karabiber serbest, diğer baharatlar yasak. Sebzeleri çiğ, haşlanmış ya da kızarmış yiyin. Bu diyeti yalnızca 3 gün boyunca uygulayın ve 1 ay geçmeden tekrarlamayın.

Bu diyetin günlük menüleri:

1.gün:

Sabah: - 1 fincan kahve ya da çay, yarım greyfurt ya da yarım fincan taze sıkılmış greyfurt suyu, 1 dilim kızarmış ekmek, 1 çorba kaşığı fındık ezmesi
Öğle: - Yarım kase ton balığı, 1 dilim kızarmış ekmek, 1 fincan kahve ya da çay
Akşam: - 2 ince dilim (84 gram) herhangi bir çeşit et, 1 kase bezelye ( 250 gram), 1 kase havuç ya da pancar, 1 küçük elma, 1 kup dondurma

2.gün:

Sabah: - 1 fincan kahve ya da çay, 1 yumurta, 1 dilim kızarmış ekmek, yarım muz
Öğle: - 1 kase köy peyniri ya da yarım kase tuna balığı, 5 adet bisküvi
Akşam: - Yarım kase ton balığı, 1 kase brokoli ya da lahana, 1 kase havuç ya da şalgam, yarım muz, yarım kup dondurma

3.gün:

Sabah: - 1 fincan kahve ya da çay, 5 adet bisküvi, 1 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir (28 gram), 1 küçük elma
Öğle: - 1 yumurta, 1 dilim kızarmış ekmek, 1 fincan kahve ya da çay
Akşam: - 1 kase ton balığı, 1 kase havuç ya da pancar, 1 kase yeşil lifli sebze, yarım kase dondurma


ALINTIDIR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://taha2007.forum-for-him.com
 
Ot Diyeti Listesi
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM HANIMEFENDİLER :: DİYET VE SPOR :: diyet listeleri-
Buraya geçin: