FORUM HANIMEFENDİLER

FORUM HANIMEFENDİLER

FORUM HANIMEFENDİLERHoş geldin, Misafir.
Son Ziyaretiniz:
Mesaj Sayınız: 0

 
AnasayfaKapıKayıt OlGiriş yapupload

Paylaş | 
 

 Aşıların Yan Etkisi Var mıdır?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Adminiçe
YÖNEETİCİ
YÖNEETİCİ
avatar

Mesaj Sayısı : 1947
Kayıt tarihi : 29/12/09
Yaş : 31
Nerden : konya

MesajKonu: Aşıların Yan Etkisi Var mıdır?   Ptsi Ocak 04, 2010 2:48 pm

Aşıların Yan Etkisi Var mıdır?
Evet, her ilaçta olduğu gibi aşıların da yan etkileri vardır. Ancak, bunlar çoğunlukla hafif yan etkilerdir. Çocuğu koruduğu ölümcül hastalıklar düşünülünce, aşıların hafif yan etkileri çok da önemli değildir. Aşı sonrası, aşı yerinde şişlik, kızarıklık, ağrı, hafif ateş, döküntü görülebilir. Doktorunuz, bebeğin aşı sonrası dönemi rahat atlatması için bazı önerilerde bulunacaktır. Aşı sonrası ciddi yan etkilerin görülme riski ise, aşılanmamış kişinin hastalığa yakalanma riskine göre çok çok düşüktür.


ALINTIDIR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://taha2007.forum-for-him.com
 
Aşıların Yan Etkisi Var mıdır?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Bildiğimiz rockçıların isimlerini yazalım............
» kişisel ileti yazıları
» TRaBZoNSPoR MaRŞLaRı
» SAÇ KESİMİ??
» Victoria Beckham’ın Ayakkabı Koleksiyonu

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM HANIMEFENDİLER :: BEBEK SAĞLIĞI VE BAKIMI :: Aşılar-
Buraya geçin: